A la sessió d’avui hem parlat de les rúbriques. Quan hem començat a tractar
el tema no sabia que eren, ni com funcionaven, etc. de fet no en sabia res
d’elles, mai n’havia escoltat a parlar. Després de veure que són, com
funcionen, que són un instrument útil pels nens penso, per què ningú m’ha
parlat d’elles abans?
Trobo que és un instrument molt útil perquè els nens saben en tot moment
que han de fer i com, a més són molt clares per a ells i és una manera de fer
veure al nen com s’avaluarà les seves tasques. També penso que perquè una
rúbrica funcioni bé i sigui útil s’ha de fer conjuntament entre mestre i
alumnes.
Per últim hem dissenyat la nostra rúbrica, pel dia que fem les exposicions
dels treballs. He trobat molt enriquidor fer-la perquè m’ha servit per veure
que potser el meu criteri per avaluar no és adient i que hauria de prioritzar
unes coses en comptes d’unes altres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada