dimarts, 17 de juny del 2014

RÚBRICA

A la sessió d’avui hem parlat de les rúbriques. Quan hem començat a tractar el tema no sabia que eren, ni com funcionaven, etc. de fet no en sabia res d’elles, mai n’havia escoltat a parlar. Després de veure que són, com funcionen, que són un instrument útil pels nens penso, per què ningú m’ha parlat d’elles abans?

Trobo que és un instrument molt útil perquè els nens saben en tot moment que han de fer i com, a més són molt clares per a ells i és una manera de fer veure al nen com s’avaluarà les seves tasques. També penso que perquè una rúbrica funcioni bé i sigui útil s’ha de fer conjuntament entre mestre i alumnes.


Per últim hem dissenyat la nostra rúbrica, pel dia que fem les exposicions dels treballs. He trobat molt enriquidor fer-la perquè m’ha servit per veure que potser el meu criteri per avaluar no és adient i que hauria de prioritzar unes coses en comptes d’unes altres. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada