Quan hem arribat a la classe he vist que la classe no estava posada en
rotllana, sinó en fileres i els companys han dit que hi havia examen, no
entenia res. Després he vist que es tractava de les competències bàsiques que
estaven realitzant els nens de sisè de tota Catalunya. El meu germà m’havia
parlat d’elles i que a ell li havien anat bé, però que nens de la seva classe
sortien plorant perquè no havien entès alguns exercicis.
Nosaltres vam fer la proba de matemàtiques, castellà i anglès i les he
trobat d’una dificultat normal, però immediatament he pensat en el que m’havia
dit els meu germà i m’he preguntat que passa per què els nens no les entenguin
i acabin plorant per això? Penso que el problema està en que ens centrem tant
en que els nens passin uns exàmens que no ens adonem la pressió que els hi
posem quan no ho aconsegueixen, per això crec que hauríem de canviar la manera
de fer les proves de competències bàsiques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada