dimarts, 17 de juny del 2014

INTEGREM-NOS A L’AULA

Avui a classe, hem fem una activitat sobre què podíem fer quan hi ha un alumne a l’aula amb problemes per poder aprendre. Quan ens han donat el paper amb el problema que tenia el nen i l’àrea en la què havíem de buscar una solució m’he espantat i no sabia que fer perquè al meu grup ens havia tocat un alumne d’origen xinés que arriba nouvingut i l’havíem de contextualitzar a una classe de coneixement del medi.

Al principi no sabia que fer, perquè l’entrebanc de l’ idioma el veia molt difícil de superar i a més no ens posàvem d’acord sobre que solucions buscar pel cas que teníem entre mans. Mica en mica, i amb l’ajuda de l'article "Modalitats d'adaptacions i suports en l'àmbit ecolar" hem aconseguit trobar solucions i tots hem opinat i aportat idees per solucionar el cas.


Penso que ha estat una activitat molt enriquidora perquè quan siguem mestres ens trobarem amb molts nens que tinguin algun problema per seguir les classes amb normalitat i opino que com a professionals de l’educació hem de ser suficientment competents com per poder buscar alternatives per aconseguir que no hi hagi cap nen que no pugui seguir les classes amb normalitat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada