En aquesta classe
se’ns va proposar que per grups de treball creéssim el nostre propi horari a
partir de les pautes del currículum.
Al principi no
sabíem molt bé com fer-ho, però de seguida vam veure la mecànica i vam començar
a fer-lo. El primer dubte que ens va sorgir va ser, què posem a primera hora
del matí? Una assignatura en la que calgui molt esforç psíquic o físic? Vam
triar que cada dia comencés d’una manera diferent.
Després, ens va
sorgir el dubte de en quines assignatures fem desdoblaments? Vam triar anglès i
informàtica per un costat, ja que eren assignatures en les quals feia falta que
els nens almenys un cop per setmana tinguessin una atenció més
individualitzada. Per un altre costat, vam fer desdoblament a plàstica i música
ja que totes dues responen al currículum com educació artística.
A la següent
classe, vam veure que potser convenia més fer desdoblament a ciències, per la
comoditat de treballar al laboratori i no fer desdoblament a música i plàstica
encara que al currículum responguin sota una mateixa àrea.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada