dimarts, 1 d’abril del 2014

CREEM EL NOSTRE HORARI

En aquesta classe se’ns va proposar que per grups de treball creéssim el nostre propi horari a partir de les pautes del currículum.

Al principi no sabíem molt bé com fer-ho, però de seguida vam veure la mecànica i vam començar a fer-lo. El primer dubte que ens va sorgir va ser, què posem a primera hora del matí? Una assignatura en la que calgui molt esforç psíquic o físic? Vam triar que cada dia comencés d’una manera diferent.

Després, ens va sorgir el dubte de en quines assignatures fem desdoblaments? Vam triar anglès i informàtica per un costat, ja que eren assignatures en les quals feia falta que els nens almenys un cop per setmana tinguessin una atenció més individualitzada. Per un altre costat, vam fer desdoblament a plàstica i música ja que totes dues responen al currículum com educació artística.

A la següent classe, vam veure que potser convenia més fer desdoblament a ciències, per la comoditat de treballar al laboratori i no fer desdoblament a música i plàstica encara que al currículum responguin sota una mateixa àrea.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada