dimarts, 17 de juny del 2014

UNITAT DIDÀCTICA

En aquestes dos sessions hem treballat les unitat didàctiques. A la primera sessió, quan vam començat, em vaig espantat perquè mai n’havia fet una i gairebé no sabia en què consistia, a més no ens van explicar res, simplement ens van donar una graella i ens van dir que féssim el que per a nosaltres era una unitat didàctica. En un primer moment no vaig saber reaccionar i no entenia que havia de fer ni per on havia de començar. Mica en mica els meus companys del grup de treball em vam tranquil·litzar i entre tots vam aconseguir fer una unitat didàctica, si més no el que nosaltres enteníem per unitat didàctica.

A la segona sessió, vam haver de corregir les unitat didàctiques dels companys. Vaig pensar que la nostra unitat didàctica no s’assemblava gaire a la que estava corregint. Després ens van tornar la nostra unitat didàctica i vaig veure dues correccions, les del Martí i les dels companys. Quan vaig veure ambdues correccions vaig pensar que efectivament no tenia ni idea de fer una unitat didàctica, però quan vam parlar entre els membres del grup vam veure quines havien estat les nostres errades i vam pensar possibles solucions.

Ara sé el que són les unitat didàctiques i com fer-les. A més trobo que és molt important que els mestres les tinguin molt ben planificades per poder corregir-les o afegir elements que en un primer moment havien obviat, ja que aquestes han d’estar totalment adaptades al grup classe al qual estan dirigides i, per tant, penso que si no estan ben planificades el mestre no pot incloure aquestes petites modificacions per fer-les més eficients.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada