En aquestes dos sessions hem treballat les unitat didàctiques. A la primera
sessió, quan vam començat, em vaig espantat perquè mai n’havia fet una i
gairebé no sabia en què consistia, a més no ens van explicar res, simplement
ens van donar una graella i ens van dir que féssim el que per a nosaltres era
una unitat didàctica. En un primer moment no vaig saber reaccionar i no entenia
que havia de fer ni per on havia de començar. Mica en mica els meus companys
del grup de treball em vam tranquil·litzar i entre tots vam aconseguir fer una
unitat didàctica, si més no el que nosaltres enteníem per unitat didàctica.
A la segona sessió, vam haver de corregir les unitat didàctiques dels
companys. Vaig pensar que la nostra unitat didàctica no s’assemblava gaire a la
que estava corregint. Després ens van tornar la nostra unitat didàctica i vaig
veure dues correccions, les del Martí i les dels companys. Quan vaig veure
ambdues correccions vaig pensar que efectivament no tenia ni idea de fer una
unitat didàctica, però quan vam parlar entre els membres del grup vam veure
quines havien estat les nostres errades i vam pensar possibles solucions.
Ara sé el que són les unitat didàctiques i com fer-les. A més trobo que és
molt important que els mestres les tinguin molt ben planificades per poder
corregir-les o afegir elements que en un primer moment havien obviat, ja que aquestes han d’estar
totalment adaptades al grup classe al qual estan dirigides i, per tant, penso
que si no estan ben planificades el mestre no pot incloure aquestes petites
modificacions per fer-les més eficients.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada